اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فتومونتاژ با فتوشاپ – طراحی پوسترهای سینمایی
مسیر آموزشی

آموزش فتومونتاژ با فتوشاپ – طراحی پوسترهای سینمایی

590,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 590,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مهرناز انصاری0
  • زمان:1 ساعت و 25 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فتومونتاژ تکنیکی برای ترکیب و ادغام دو یا چند تصویر در یک تصویر ترکیبی و جدید است. بسیاری از اوقات یک هنرمند از دست‌کاری تصاویر استفاده می‌کند تا افکار خیالی خود را به واقعیت تبدیل کند. طراح سعی می‌کند با ترکیب تصاویر مختلف جهان تخیل خود را به واقعیت نزدیک کند و ارتباطی عمیق‌تر و شگفت‌انگیز را با مخاطب برقرار کند. مهارت و هنر فتومونتاژ، به شما این فرصت را می‌دهد که هر ایده‌ای را که در تخیل و ذهنتان وجود دارد، در قالب یک تصویر جدید بیافرینید. فتوشاپ، یکی از نرم‌افزارهای برجسته برای کولاژ یا فتومونتاژ تصاویر دیجیتال محسوب می‌شود. امروزه، در صنعت تبلیغات، که یکی از پرسودترین و حساس‌ترین صنعت‌ها در دنیا است، طراحی پوستر و تصویرسازی با استفاده از این تکنیک و خلق  آثار خلاقانه‌، اهمیت بالایی دارد. این مهارت امکان ایجاد محتوای متنوع و جذابی را برای وب‌سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی و محصولات چاپی فراهم می‌کند و در صنعت سینما از این تکنیک برای خلق پوسترهایی به سبک سورئال استفاده می‌شود. در این آموزش، طراحی چندین پوستر سینمایی با بهره‌گیری از روش فتومونتاژ را فرا خواهیم گرفت. در ابتدا با چگونگی واردکردن تصاویر در فتوشاپ آشنا می‌شویم؛ در ادامه، دوربری و تنظیمات رنگ و نور تصاویر برای ادغام هر چه‌بهتر آن‌ها را یاد می‌گیریم و در نهایت، با استفاده از تکنیک‌های حرفه‌ای و جدید فتوشاپ، خروجی تصاویر را به بالاترین حد ممکن ارتقا خواهیم داد.
دوره آموزش فتومونتاژ با فتوشاپ – طراحی پوسترهای سینمایی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرناز انصاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 590,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فتومونتاژ با فتوشاپ – طراحی پوسترهای سینمایی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی