اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
پاسخ به سوالات برنامه نویسی – ویژه دانش آموزان – جادی (رایگان)
مسیر آموزشی

پاسخ به سوالات برنامه نویسی – ویژه دانش آموزان – جادی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

برنامه‌نویسی، فرایند طراحی و ساختن دستورالعمل‌های دقیق برای کامپیوتر به منظور انجام یک کار خاص یا رسیدن به یک نتیجه‌ مشخص است. این دستورالعمل‌ها که به آن‌ها کد گفته می‌شود، به زبان‌هایی نوشته می‌شوند که کامپیوتر می‌تواند آن‌ها را درک و اجرا کند. به عبارت ساده‌تر، برنامه‌نویسی مانند نوشتن دستور پخت برای کامپیوتر است. با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی، به کامپیوتر می‌گوییم که چه کاری و چگونه باید انجام دهد. در دنیای امروز، برنامه‌نویسی به یک مهارت ضروری و کلیدی تبدیل شده است. به دلایل متعددی، آشنایی با این حوزه برای افراد در هر سنی و با هر رشته‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه‌بر این مشاغل مختلفی در حوزه برنامه‌نویسی وجود دارد که حقوق و مزایای بالایی دارند. با داشتن دانش کافی در زمینه‌ حوزه‌‌های مختلف برنامه‌نویسی، می‌توان برای ادامه یادگیری و کسب تخصص، یک زبان همسو با علاقه نسبت به حوزه فعالیت را انتخاب کرد. برای مثال، کسی که به ریاضیات علاقه دارد و در این حوزه فعالیت می‌کند، ممکن است زبان برنامه‌نویسی R یا MATLAB مناسب‌تر باشد. در این آموزش پس از مرور و مقدمه‌ای بر شغل برنامه‌نویسی، به این سوالات جواب خواهیم داد که بهترین زمان شروع برنامه‌نویسی چه زمانی است، ارتباط رشته دانشگاهی و تحصیلات آکادمیک با برنامه‌نویسی چگونه است، بازار کار این حوزه به چه صورتی است و شرایط مهاجرت متخصصین برنامه‌نویسی به چه شکلی است.
دوره پاسخ به سوالات برنامه نویسی – ویژه دانش آموزان – جادی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط جادی میرمیرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پاسخ به سوالات برنامه نویسی – ویژه دانش آموزان – جادی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی