اطلاعات دوره
آموزش زبان انگلیسی (Elementary)
مسیر آموزشی

آموزش زبان انگلیسی (Elementary)

347,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 347,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش زبان انگلیسی سطح Elementary به شما کمک خواهد کرد تا قدمی رو به جلو در پیشرفت و یادگیری زبان انگلیسی بردارید. این درحالی است که امروزه، بیش از 50 درصد جمعیت جهان، می‌توانند به دو یا چند زبان مختلف صحبت کنند و بیش از 1.5 میلیارد نفر، در حال یادگیری زبان دوم هستند. زبان انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی شناخته می‌شود و تعداد کتاب‌هایی که به زبان انگلیسی نوشته شده‌اند، بیش از هر زبان دیگری است. تدریس در بسیاری از مدارس و دانشگاه‌های کشورهای مختلف، به زبان انگلیسی انجام می‌شود و برای دسترسی به بسیاری از منابع آموزشی لازم است که زبان انگلیسی را یادبگیرید. علاوه‌بر مقاصد آموزشی، زبان انگلیسی مناسب‌ترین گزینه برای پیشبرد اهداف تجاری شما نیز هست. برای ایجاد مناسبات تجاری و اقتصادی با هر کشور خارجی تسلط بر زبان انگلیسی ضروری است.   همه‌ی این‌ها، دلایل مهمی هستند برای این که با گذراندن دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، مهارت‌های شنیداری، گفتاری، نوشتاری و خواندن را در خود تقویت کنید. دوره‌ی آموزش زبان انگلیسی سطح Elementary که ممکن است با عنوان آموزش زبان انگلیسی مبتدی نیز بشناسید، مطابق با سطح A2 در چارچوب CEFR می‌باشد. در گفتار روزمره، این سطح ممکن است به عنوان "پایه‌ای" توصیف شود. به طور مثال "I speak basic English". به طور کل سطح A پایه و اساس زبان‌انگلیسی است. زبان‌آموزان اصول اولیه زبان انگلیسی را فرا گرفته‌اند و می‌توانند درباره‌ی نیازهای ساده و اساسی خود با یکدیگر صحبت کنند.    بر این باوریم که در روند آموزش زبان انگلیسی مبتدی، مهم نیست از چه نقطه‌ای و با چه کتابی شروع می‌کنید. با این حال، در دوره‌ی آنلاین آموزش زبان انگلیسی (Elementary) ، برای سرعت بخشیدن و نظم دادن به پروسه‌ی یادگیری زبان‌آموزان، کتاب دومFour Corners ، انتخاب شده است. این دوره، سطح بعدی دوره‌ی Beginner و معادل Elementary-pre-intermediate، می‌باشد.   همه‌ی ما تجربه‌ی کلاس‌های پرجمعیت آموزشگاه‌ها را داریم، کلاس‌هایی که یا در آن‌ها فرصت کافی برای تمرین زبان نداریم و یا به دلیل ویژگی‌های شخصیتی مثل خجالتی بودن، نمی‌توانیم بهره‌ی کافی ببریم. روند بی‌نظم یادگیری، به دلیل مشغله‌ی کاری و لزوم حضور در کلاس در ساعت‌های مشخص، مسیرهای پرترافیک، در معرض اشتباهات دیگر زبان‌آموزان قرار گرفتن، حضور در کلاس‌های بالاتر یا پایین‌تر از سطح تعیین‌شده و هزینه‌های بالای کلاس‌های خصوصی، همه و همه مشکلاتی هستند که موجب شده برای سال‌های طولانی در کلاس‌ها و آموزشگاه‌های متفاوت، یادگیری زبان را شروع کنیم، اما هیچ‌گاه، آن را به سرانجام نرسانیم.   در دوره‌ی آموزش زبان انگلیسی (Elementary) مکتب‌خونه، تمامی شرایط مهیا شده تا یادگیری زبان انگلیسی، یک‌بار برای همیشه، با کیفیت و سرعت انجام شود. در این دوره، شما تنها به تماشای فیلم‌های آموزشی نمی‌پردازید. دسترسی به مطالب آموزشی متنوع و جذاب، از تمرین و آموزش تا فیلم و موزیک، از ویژگی‌های مهم این دوره‌ی آموزشی محسوب می‌شود. همچنین، زبان‌آموزان می‌توانند در تالار گفتگو، با یکدیگر در ارتباط باشند و اشکالات خود را از استاد راهنما بپرسند.   پس از گذراندن دوره‌ی آموزش زبان انگلیسی مبتدی شما می‌توانید جملات و اصطلاحات متداول و پایه ای مثل اطلاعات شخصی و خانوادگی، خرید و . . . بفهمید. می‌توانید در کار‌های ساده و روتین که با آن‌ها آشنایی دارید به صحبت بپردازید و با عبارات ساده به توصیف خود و اطراف بپردازید. بیشتر بدانید
دوره آموزش زبان انگلیسی (Elementary) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط الهام میرمحمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 347,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان انگلیسی (Elementary) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نرگس

با سلام و احترام من این دوره رو شرکت کردم به نظر من واقعاً دوره خوب و مفیدی بود خیلی مطالب خوبی گفته شده بود و محتوای کاملی داشت فقط نقطه ضعف این دوره اینکه جزوه این دوره پس زمینه ش مشکی هست و برای پرینت کردن خیلی مناسب نیست اگر بی رنگ بود خیلی بهتر بود درکل راضی بودم و ممنون از دوره خوب و مفیدتون

امیر

با عرض سلام از مکتب خونه و استاد گرامی بابت دوره خوبشان، ایرادی که این دوره دارد زمان کم دوره است لطفا زمان دوره را از 30 روز بیشتر بفرمایید.و اینکه حساسیت خیلی زیاد به نگارش در این دوره خیلی خیلی زیاده و جواب اگر درست هم باشه با توجه به نگارش اشتباه کلا غلط می گیرد.

علی

شیوه تدریس، برنامه درسی و محتوا متوسط هست نه زیاد خوب نه زیاد بد

سهیلا

با سلام دوره ای بسیار خوبی بود ممنون از استاد ارجمند سرکار خانم محمدی

فاطمه

سلام، دوره بسیار عالی است، ممنون از استاد دوره و تیم پاسخدهی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی