اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فریم‌ ورک Tailwind – طراحی ریسپانسیو صفحه اصلی سایت فروشگاهی با تیلویند
مسیر آموزشی

آموزش فریم‌ ورک Tailwind – طراحی ریسپانسیو صفحه اصلی سایت فروشگاهی با تیلویند

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امین کارگر0
  • زمان:2 ساعت و 47 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Tailwind CSS یک فریم‌ورک CSS مبتنی بر کلاس‌ها است که برای ساخت و طراحی وبسایت‌ها و وب اپلیکیشن‌ها استفاده می‌شود. اهمیت یادگیری این فریم‌ورک به این علت است که به صورت قابل توجهی سرعت کدنویسی افزایش و حجم صفحات ساخته شده کاهش پیدا می‌کند و اکثر برنامه‌نویسان و کارفرمایان با توجه به این مزیت تیلویند، استفاده از این فریم‌ورک را ترجیح می‌دهند. بنابراین، یکی از پارامترهای قابل توجه بسیاری از شرکت‌هایی که به دنبال استخدام برنامه‌نویس فرانت‌اند هستند، تسلط داشتن بر این فریم‌ورک محبوب است. در این آموزش ابتدا به بررسی علت انتخاب این فریم‌ورک محبوب در پروژه‌ها می‌پردازیم و بعد از آن با نحوه نصب تیلویند و کلاس‌های ریسپانسیوسازی آشنا می‌شویم. در نهایت شروع به پیاده‌سازی صفحه اصلی یک سایت فروشگاهی خواهیم کرد. کلیه مراحل این آموزش به صورت قدم‌به‌قدم در محیط کدنویسی کاملا واقعی انجام می‌شود.
دوره آموزش فریم‌ ورک Tailwind – طراحی ریسپانسیو صفحه اصلی سایت فروشگاهی با تیلویند دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امین کارگر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فریم‌ ورک Tailwind – طراحی ریسپانسیو صفحه اصلی سایت فروشگاهی با تیلویند را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی