اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تبدیل تصویر به متن OCR با گوگل داک (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تبدیل تصویر به متن OCR با گوگل داک (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

OCR یا Optical Character Recognition، فرایند تبدیل تصاویر متنی به متن دیجیتالی است. طی این این فناوری، کامپیوتر متن‌هایی که در تصاویر یا اسناد قرار دارند را شناسایی، تشخیص و به صورت قابل ویرایش به کاربر ارائه می‌دهد. Google Docs به عنوان یکی از بهترین ابزارهای ویرایش آنلاین متن، امکانات بسیار زیادی مشابه با نرم‌افزار MS Word را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به راحتی می‌توانیم ویرایش و صفحه‌بندی اسناد متنی را در این برنامه انجام داده و به نتایج مطلوبی هم برسیم. اما گاهی اوقات ممکن است بخواهیم متنی که در یک پوستر تبلیغاتی یا مثلا در یک تصویر گرافیکی وجود دارد را استخراج و ویرایش کنیم، در این صورت Google Docs امکانات جالبی را در اختیار ما قرار می‌دهد که به راحتی بتوانیم متون موجود در تصاویر را استخراج و OCR کنیم. با استخراج متن از تصویر، در محیط ویرایشگر Google Docs و مشابه با یک متن معمولی، امکان ویرایش و تغییرات مختلف روی آن وجود دارد که در این فرادرس به آموزش این موارد خواهیم پرداخت.
دوره آموزش تبدیل تصویر به متن OCR با گوگل داک (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تبدیل تصویر به متن OCR با گوگل داک (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی