اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی پاکت نامه در ورد + تنظیمات پرینت (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش طراحی پاکت نامه در ورد + تنظیمات پرینت (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با استفاده از ورد و گزینه Envelopes، به راحتی می‌توانیم پاکت‌های پستی منحصر‌به‌فرد و متناسب با نیاز خود را طراحی و چاپ کنیم. این قابلیت برای ارسال کارت‌های دعوت، نامه‌های اداری و سایر مواردی که نیاز به پاکت سفارشی دارد، بسیار مفید است. در این آموزش یاد می‌گیریم که چطور با استفاده از گزینه Envelopes در نرم‌افزار ورد، یک پاکت سفارشی با توجه به نیاز خود در این نرم‌افزار طراحی کنیم و تنظیمات پرینت آن را انجام دهیم. همه افرادی که نیاز به ارسال نامه یا کارت به صورت منظم دارد، می‌توانند از این آموزش بهره‌مند شوند. این مهارت در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا نامه‌های خود را با ظاهری حرفه‌ای و شخصی‌سازی‌شده ارسال کنید.
دوره آموزش طراحی پاکت نامه در ورد + تنظیمات پرینت (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی پاکت نامه در ورد + تنظیمات پرینت (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی