اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نظارت بر اجرای ساختمان‌ های اسکلت بتنی
مسیر آموزشی

آموزش نظارت بر اجرای ساختمان‌ های اسکلت بتنی

1,190,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 1,190,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:عقیل عسکری0
  • زمان:3 ساعت و 46 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از رایج‌ترین سیستم‌های سازه‌ای دنیا، سیستم‌های با اسکلت بتن‌آرمه است که با توجه به عمر طولانی، هزینه کم، مقاومت بالا در برابر آتش‌سوزی و ... محبوبیت بالایی دارد. از آنجایی که این سازه تقریبا به صورت کامل در محل پروژه ساخته می‌شود، نیاز به دقت بالایی در زمان اجرا دارد. وظیفه کنترل انطباق طراحی و اجرای این اسکلت به عهده مهندس ناظر ساختمان است. در صورتی‌ که مهندس ناظر ساختمان نتواند این کنترل را به دقت انجام دهد، مسئولیت‌های سنگین و جبران‌ناپذیری در انتظار او خواهد بود. لذا، می‌توان گفت تسلط بر مبحث نظارت، یکی از با اهمیت‌ترین و حساس‌ترین حوزه‌های مهندسی عمران است. 
دوره آموزش نظارت بر اجرای ساختمان‌ های اسکلت بتنی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عقیل عسکری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,190,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نظارت بر اجرای ساختمان‌ های اسکلت بتنی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی