اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی اینفوگرافیک با ایلوستریتور
مسیر آموزشی

آموزش طراحی اینفوگرافیک با ایلوستریتور

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:فاطمه رستمی5
  • زمان:2 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بی‌شک یکی از بهترین راه هایی که می‌توان اطلاعات را به شکلی تاثیرگذار، خلاصه، جامع، زیبا و به صورت گرافیکی در اختیار مخاطبان قرار داد، استفاده کردن از اینفوگرافیک‌ها برای انتقال اطلاعات و مفاهیم است. امروزه به دلیل کاربری زیاد و فهم آسان اینفوگرافیک‌ها، استفاده از آن‌ها بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. یکی از نرم‌افزارهایی که از آن می‌توان برای طراحی اینفوگرافیک استفاده کرد، نرم‌افزار گرافیکی ایلاستریتور است. در این آموزش شما در طی پروژه‌های مختلفی که آموزش داده می‌شود، یاد خواهید گرفت که چگونه اینفوگرافیک‌های دلخواه را در نرم‌افزار ایلاستریتور Adobe Illustrator ایجاد کنید.
دوره آموزش طراحی اینفوگرافیک با ایلوستریتور دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فاطمه رستمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی اینفوگرافیک با ایلوستریتور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی