اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی الگوی لباس با جمینی Gemini
مسیر آموزشی

آموزش طراحی الگوی لباس با جمینی Gemini

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:فخری نظری4.9
  • زمان:4 ساعت و 19 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با پیشرفت تکنولوژی و ساخت دستگاه‌های پیشرفته انجام دادن کار در هر زمینه راحت‌تر می‌باشد که در زمینه طراحی و الگوسازی مد و لباس نیز این مورد را شامل می‌شود. یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های دوخت لباس ترسیم الگو می‌باشد که در این زمینه می‌توانیم از نرم‌افزار جمینی استفاده کنیم. ما می‌توانیم با استفاده از این نرم‌افزار در طراحی و سایزبندی انواع الگو، برش پارچه کمک بگیریم. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانیم سرعت و دقت بالایی را به کار خود بدهیم و حتی باعث کاهش هزینه‌های تولید نیز می‌شود. هنگامی که می‌خواهید محصولات مجموعه را طراحی نمایید این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا ایده‌هایتان را روی الگو پیاده کنید و در تمام مراحل تولید از طراحی تا برش، با بالاترین استاندارد و سرعت، کمترین هزینه، دقت بالا، دورریز پایین و نیروی کار کمتری هم داشته باشید.
دوره آموزش طراحی الگوی لباس با جمینی Gemini دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فخری نظری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی الگوی لباس با جمینی Gemini را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی