اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نوسان گیری در ارزهای دیجیتال و رمز ارزها
مسیر آموزشی

آموزش نوسان گیری در ارزهای دیجیتال و رمز ارزها

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نوسان‌گیری در رمزارزها با چالش‌های متعددی رو به رو است. از یک‌سو به دلیل رشد قیمت رمزارزها در سال‌های اخیر، بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتال به دنبال بهره‌گیری از این نوسانات و کسب سود هستند و از یک‌سوی دیگر همان‌طور که در روند صعودی، رمزارزها افزایش‌های قیمت چشمگیری دارند، در هنگام اصلاح قیمت و یا روندهای نزولی نیز کاهش قیمت بسیار زیادی را تجربه می‌کنند. معامله‌گرانی که به دنبال فعالیت در بازار با رویکرد نوسان‌گیری هستند، در ابتدا با چالش‌ها و ابعاد این موضوع به صورت مشخص و ملموس آشنا شوند و در گام بعدی به صورت اصولی و با کسب دانش، مهارت و نگرش کافی، متناسب و هدفمند به معاملات با دیدگاه نوسان‌گیری بپردازند. در این آموزش پس از بیان تعدادی از نکات و راهنماهای کلی، تعدادی از روش‌های کاربردی نوسان‌گیری به بحث و بررسی گذاشته می‌شوند. پس از بیان هر استراتژی، به بک‌تست آن بر روی گذشته رمزارزها پرداخته می‌شود و نتایج حاصل شده، مورد آنالیز دقیق قرار می‌گیرند تا معامله‌گران بتوانند با دید شفاف و باز و با رویکرد کاربردی به پیاده‌سازی آموخته‌های خود، در عمل بپردازند.
دوره آموزش نوسان گیری در ارزهای دیجیتال و رمز ارزها دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عبدالرحمن حائری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نوسان گیری در ارزهای دیجیتال و رمز ارزها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی