اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی جلوه متن چوبی در ایلوستریتور (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش طراحی جلوه متن چوبی در ایلوستریتور (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ایلاستریتور یک نرم‌افزار حرفه‌ای طراحی گرافیک برداری است که توسط شرکت Adobe ساخته شده است. با این نرم‌افزار می‌توان انواع مختلفی از تصاویر و گرافیک‌ها را برداری و ویرایش کرد. از قابلیت‌های اصلی ایلاستریتور می‌توان به ایجاد اشکال هندسی، ترسیم مسیرها، اعمال افکت‌ها و فیلترها، طراحی لوگو، ساخت نقشه‌های برداری و طراحی وب‌سایت و اپلیکیشن‌ها اشاره کرد. به عنوان مثال، جلوه چوب می‌تواند به لوگوها و عناصر برندینگ شخصیت و گرمایی بیافزاید. این افکت معمولا برای برندهایی که به دنبال ارتباط با طبیعت یا ظرافت هستند، استفاده می‌شود یا در طراحی وب، جلوه چوب می‌تواند برای ایجاد پس‌زمینه‌های منحصربه‌فرد، دکوراسیون الکترونیکی و بخش‌های مختلف وب‌سایت‌ها استفاده شود. در آموزش طراحی جلوه متن چوبی در ایلوستریتور، ابتدا با روش‌های ایجاد متن در ایلوستریتور آشنا می‌شویم. سپس با استفاده از ابزارها و فیلترهای مختلف، به تولید افکت چوبی بر روی متن خواهیم پرداخت. در این آموزش، فرایند‌هایی مانند ایجاد تکسچر چوب، تنظیم رنگ و نور، اعمال سایه و نقطه‌چینی به منظور تقلید از ظاهر واقعی چوب بر روی متن را فرا می‌گیریم.
دوره آموزش طراحی جلوه متن چوبی در ایلوستریتور (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی جلوه متن چوبی در ایلوستریتور (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی