اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با انواع تغییرات فیزیکی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با انواع تغییرات فیزیکی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تغییرات فیزیکی به تغییرات در حالت یا ظاهر ماده می‌گویند که شامل تغییر در ترکیبات شیمیایی آن ماده نمی‌شود. برخلاف تغییرات شیمیایی که منجر به تشکیل مواد جدید می‌شوند، تغییرات فیزیکی فقط بر ویژگی‌های فیزیکی ماده، مانند شکل، اندازه، بافت یا حالت (جامد، مایع، گاز) تاثیر می‌گذارند. این تغییرات اغلب قابل برگشت هستند، به این معنی که ماده اصلی می‌تواند بدون هیچ تغییری در ساختار شیمیایی خود بازیابی شود. آشنایی با تغییرات فیزیکی کمک می‌کند تا رفتار مواد را در شرایط مختلف درک کرده و پیش‌بینی کنیم که چگونه در برابر تغییرات مختلف، ماده ممکن است واکنش نشان دهد. این مفاهیم در زمینه‌های مهندسی مواد، شیمی صنعتی و فیزیک به محققان و مهندسان کمک می‌کنند تا فرایندها و مواد جدیدی را طراحی و توسعه دهند. همچنین، در زندگی روزمره، آشنایی با این تغییرات، کمک می‌کند تا با رویدادها و فرایندهای طبیعی و صنعتی که به طور مداوم با آن‌ها در تعامل هستیم، بهتر آشنا شویم و از آن‌ها برای بهبود شرایط زندگی خود و جامعه بهره ببریم.
دوره آموزش آشنایی با انواع تغییرات فیزیکی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با انواع تغییرات فیزیکی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی