اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش Cisco SD-WAN – راهکارهای سیسکو اس دی ون  در شبکه
مسیر آموزشی

آموزش Cisco SD-WAN – راهکارهای سیسکو اس دی ون در شبکه

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:رضا گنجی0
  • زمان:6 ساعت و 47 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Software Defined Networking مبحثی پرمخاطب است و در زمینه شبکه‌های مدرن امروزی کاربرد بسیاری دارد. فناوری SDWAN پیچیدگی تکنولوژی‌های قبلی را کاهش داده و تقاضا برای پیاده‌سازی آن در شبکه‌های Enterprise رو به افزایش است. جهت بروز بودن و فعالیت در حوزه شبکه، لازم است که مفاهیم مرتبط با این فناوری حتما یاد گرفته شود. هدف از این آموزش، در ابتدا آشنایی با مفاهیم پایه فناوری SD-WAN مبتنی بر شرکت سیسکو است. در ادامه، دانشجو می‌آموزد که چگونه می‌توان از این فناوری در طراحی شبکه‌های کامپیوتری بهره برد. متخصصان، کارشناسان و طراحان شبکه‌های کامپیوتری می‌توانند از مثال‌های کاربردی آن ایده گرفته و برحسب نیاز خود از این فناوری استفاده کنند.
دوره آموزش Cisco SD-WAN – راهکارهای سیسکو اس دی ون در شبکه دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رضا گنجی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Cisco SD-WAN – راهکارهای سیسکو اس دی ون در شبکه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی