اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش وزن شعر فارسی در علوم و فنون ادبی 1 –پایه دهم (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش وزن شعر فارسی در علوم و فنون ادبی 1 –پایه دهم (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مهم‌ترین مبحث مشترک کلیه رشته‌ها، مبحث زیبایی‌شناسی شعر یا آرایه‌های ادبی است.توانایی و مهارت در خوانش متون ادب فارسی، بررسی و تحلیل این آثار ارزشمند، خواننده را با گنجینە گرانبهای متون ادبی گذشته و امروز آشنا می‌سازد. بر این اساس، با مطالعه کتاب علوم و فنون پایه دهم انسانی مسیر درستی برای کسب توانایی و مهارت‌های ذکر شده پیش روی دانش‌آموزان عزیز قرار می‌گیرد. با توجه به هدف برنامه درسی زبان و ادبیات فارسی، بایسته و شایسته است دانش‌‍‌آموزان ضمن آشنا شدن با علوم ادبی، در فنون ادبی نیز مهارت لازم را کسب کنند تا از این طریق بتوانند در زندگی خود با آثار ادبی برخوردی مناسب داشته باشند.در این فرادرس به بررسی وزن شعر فارسی در علوم و فنون ادبی 1 –پایه دهم می‌پردازیم.
دوره آموزش وزن شعر فارسی در علوم و فنون ادبی 1 –پایه دهم (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط خدایار قربانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش وزن شعر فارسی در علوم و فنون ادبی 1 –پایه دهم (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی