اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش چت و تماس گروهی حرفه ای در تیم اسپیک TeamSpeak (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش چت و تماس گروهی حرفه ای در تیم اسپیک TeamSpeak (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم افزار TeamSpeak امکان برقراری ارتباط صوتی (مکالمه) از طریق اینترنت را فراهم می‌کند. این مکالمه می‌تواند به صورت دو نفره و یا به صورت یک کنفرانس گروهی باشد. دلیل محبوبیت نرم‌افزار تیم‌اسپیک، استفاده گسترده از آن در بین طرفداران بازی‌های آنلاین است. افرادی که قصد دارند روی یک سرور اینترنتی مشغول بازی با یکدیگر شوند، با کمک نرم افزار TeamSpeak می‌توانند هماهنگی‌های لازم را انجام دهند و یا سوالات خود را از یکدیگر بپرسند. در این آموزش سعی می‌شود تا به تمام جزئیات مربوط به نرم‌افزار، ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن، تفاوت آن با سایر نرم‌افزارها و نقاط قوت و ضعف تیم‌اسپیک پرداخته شود تا بتوانید به راحتی هر چه تمام‌تر از این نرم‌افزار برای برآورده ساختن نیاز خود در این زمینه، استفاده کنید.
دوره آموزش چت و تماس گروهی حرفه ای در تیم اسپیک TeamSpeak (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد روشن قیاس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش چت و تماس گروهی حرفه ای در تیم اسپیک TeamSpeak (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی