اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه نویسی سوکت با پایتون Socket Programming
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی سوکت با پایتون Socket Programming

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:میلاد مرادی5
  • زمان:2 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

همان‌طور که می‌دانید پایتون یک زبان برنامه‌نویسی بسیار محبوب و کاربردی است و تقریبا در تمام حوزه‌ها از آن استفاده می‌شود. این زبان برنامه‌نویسی در حوزه شبکه نیز وارد شده است. ماژول‌های مختلفی در حوزه شبکه برای این زبان برنامه‌نویسی وجود دارد که یکی از آن‌ها ماژول Socket نام دارد. ماژول Socket در پایتون یک کتابخانه است که امکان برنامه‌نویسی سوکت را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند. سوکت‌ها نقطه انتهایی کانال‌های ارتباطی دو طرفه بین دو برنامه در حال اجرا در یک شبکه هستند. به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت، سوکت پل ارتباطی بین دو کامپیوتر است و برای برقراری ارتباط نیاز به یک پروتکل است. با استفاده از ماژول Socket، می‌توان از پروتکل‌های شبکه مختلفی مانند TCP و UDP استفاده کرد. در این آموزش ابتدا به معرفی پروتکل TCP و UDP می‌پردازیم؛ همچنین با محیط برنامه‌نویسی پایتون در نرم‌افزار VSCode آشنا می‌شویم؛ سپس ماژول Socket را فراخوانی می‌کنیم و با تمام توابع این ماژول برای برقراری ارتباط از نوع پروتکل TCP و UDP بین سرور و کلاینت آشنا می‌شویم. در نهایت چند پروژه کاربردی و نمونه برای درک بهتر کدنویسی بررسی خواهیم کرد.
دوره آموزش برنامه نویسی سوکت با پایتون Socket Programming دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی سوکت با پایتون Socket Programming را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی