اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هفت عنصر اساسی در ایده یابی داستان
مسیر آموزشی

آموزش هفت عنصر اساسی در ایده یابی داستان

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ایده‌یابی در حوزه‌ ادبیات داستانی، کاربرد زیادی دارد. اهمیت آن تا جایی است که از این رشته به عنوان تجارت ایده یاد می‌شود. این آموزش با نگاهی اجرایی به ایده به عنوان هسته‌ مرکزی داستان‌ها، به شما می‌آموزد که چگونه با ایده‌هایی بدیع، جذابیت داستان‌های خود را هرچه بیشتر کنید تا در دنیای حرفه‌ای نویسندگی، حرفی برای گفتن داشته باشید. برای یادگیری عمیق این آموزش، نمونه‌های موردی زیادی از دنیای ادبیات، سینما و تئاتر را با جزئیات بررسی می‌کنیم و در پایان با روش‌های به‌کارگیری این روش‌ها در داستان، آشنا خواهیم شد.
دوره آموزش هفت عنصر اساسی در ایده یابی داستان دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط احمدرضا سلیمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هفت عنصر اساسی در ایده یابی داستان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی