اطلاعات دوره
مبانی برنامه نویسی کامپیوتر
مسیر آموزشی

مبانی برنامه نویسی کامپیوتر

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آنچه در این دوره می‌آموزیم: آموزش مبانی برنامه نویسی آموزش پایه برنامه نویسی آموزش مفاهیم پایه برنامه نویسی با زبان جاوا کمک به دانشجویان برای ورود به دنیای برنامه نویسی
دوره مبانی برنامه نویسی کامپیوتر دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 49 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط غلامعلی نژاد حاجعلی ایرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مبانی برنامه نویسی کامپیوتر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سلمان

درود بر این شمع فروزان

ارش

به نظرم هیچ دوره ایی مقدماتی و پیشرفته برنامه نویسی جاوا , رایگان , پولی و یا حتی حضوری بهتر از این استاد حاجعلی ایرانی نخواهید یافت. درک برنامه نویسیتون بعد از دیدن این دوره چندین برابر میشه و راه خودتون رو به دنیایه برنامه نویسی راحت باز میکنید . 100% پیشنهاد میکنم و تشکر فراوان از ایشون که همچین دوره ای رو رایگان در دسترس همه قرار میدهد.

کاربر مکتب‌خونه

با سلام و خسته نباشید . آبا این دوره نیاز به پیش نیازی دارد ؟

محمد

سلام استاد ایرانی مطلبی رو که ارائه میده با گوشت و پوست و خونش عجین شده ... واقعا معرکه اس ... فقط یه سوال دارم از سایت محترم مکتبخونه ... فایل و پی دی اف نمونه سوالات درس فوق از استاد، تو سایت موجوده؟ اگه آره، کجاست؟

سید

شکرت خدا که بهمون استاد ایرانی رو دادی واقعا استاد همه فن حریفه و نامبر وانه بنازم :)

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی