اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش علوم شناختی یا Cognitive Science – مقدمه ای بر مطالعه ذهن و مغز
مسیر آموزشی

آموزش علوم شناختی یا Cognitive Science – مقدمه ای بر مطالعه ذهن و مغز

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:شکیبا عابدزاده0
  • زمان:3 ساعت و 24 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

علوم شناختی به مجموعه‌ای از رشته‌های تخصصی گفته می‌شود که در کنار هم تحقیقات جدیدی در زمینه مغز انسان و عملکردهای آن آغاز کرده‌اند. رشته‌هایی مانند فلسفه، روانشناسی، علوم اعصاب، هوش مصنوعی و زبا‌نشناسی، هر کدام رویکردها و نظریات خود را در مورد چیستی ذهن، عملکردهای آن و نحوه تعامل آن با محیط دارند. بررسی این نظریات به ما کمک خواهد کرد دید وسیع‌تری به ذهن انسان پیدا کنیم. در این آموزش مهم‌ترین رویکردهای علوم شناختی در مطالعه ذهن را مورد بررسی قرار خواهیم داد و نظریات و سیر تحول آن‌ها را مطرح و به این وسیله دانش مقدماتی در زمینه ذهن و شناخت، کسب خواهیم کرد.
دوره آموزش علوم شناختی یا Cognitive Science – مقدمه ای بر مطالعه ذهن و مغز دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط شکیبا عابدزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش علوم شناختی یا Cognitive Science – مقدمه ای بر مطالعه ذهن و مغز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی