اطلاعات دوره
دینامیک
مسیر آموزشی

دینامیک

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دینامیک   *** انتهای جلسه 4 فصل اول ناقص می باشد ***
دوره دینامیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 28 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط روح الله دهقانی فیروزآبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دینامیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

جواد

از تدریس ایشون لذت بردم

کاربر مکتب‌خونه

نحوه ی درس دادن استاد فیروز آبادی خیلی ممتاز و بی نظیر بود. ورژن تدریس استاد سطح بالایی داشت

کاربر مکتب‌خونه

سلام و درود به شما استاد مومن و با ایمان واقعا خیلی از تدریستون راضی بودم و معنی واقعی دینامیک رو فهمیدم

کاربر مکتب‌خونه

تدریس استاد خوب بود ولی بهتر میشد که با جزئیات بیشتر توضیح میدادن.چون همه دانشجوها در یک سطح نیستن.و اگه دقت بکنید بچههای خود شریف هم تو پاسخگویی به برخی سوالات استاد ناتوان بودن.بهرحال من واقعا لذت بردم و مسائل زیادی یاد گرفتم

محمدمهدی

این سومین باری بود که درس دینامیک رو میگرفتم. هیچ وقت باهاش حال نمیکردم تا اینکه ویدئو های تدریس دکتر دهقانی رو دیدم. تدریس بسیار جذابی دارند و مفاهیم رو به خوبی تدریس میکنن. متاسفانه بخش هایی از دوره کامل نیست که میتونید اون مباحث رو از دوره دینامیک استاد بهرامی رو ببینید. ای کاش این دروس با کیفیت بالاتری مجددا ضبط بشن. از استاد دهقانی و بچه های مکتب خونه صمیمانه سپاسگزارم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی