اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش  اف ال استودیو – تنظیم قطعات مختلف با گیتار در FL Studio
مسیر آموزشی

آموزش اف ال استودیو – تنظیم قطعات مختلف با گیتار در FL Studio

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:علی ویسی‌زاده0
  • زمان:1 ساعت و 53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یادگیری تنظیم قطعات در FL Studio باعث ‌می‌شود تا مهارت‌های تولید موسیقی خود را در یک محیط دیجیتالی پیشرفته ارتقا دهیم. با درک نحوه تنظیم قطعات گیتار در محیط FL Studio، قادر خواهیم بود تا قطعات مختلف را با دقت و ترتیب مناسب در پروژه‌های موسیقی خود قرار دهیم. همچنین، این آموزش به ما کمک می‌کند تا مهارت‌های میکس و مسترینگ خود را بهبود بخشیده و با ترکیب گیتار و قطعات مختلف، صدایی با کیفیت و تعادل‌دهنده ایجاد کنیم. از طریق یادگیری این تکنیک‌ها، توانایی تولید موسیقی با تنوع بیشتر را خواهیم داشت و مهارت‌های نت‌نویسی و نوازندگی خود را در محیط دیجیتال به مراتب تقویت خواهیم کرد. در این آموزش یاد می‌گیریم که چگونه آکوردهای اصلی قطعه‌ای که قصد تک‌نوازی آن را با گیتار داریم، پیدا کنیم. همچنین یاد می‌گیریم که چطور ملودی اصلی آن را پیدا کنیم و در ادامه با داشتن آکوردها و ملودی اصلی، ساخت لایه‌های گیتار، مثل ریتم‌ها آرپژها و استرام‌های مختلف را با زبان بسیار ساده یاد می‌گیریم. در گام بعدی یک لایه‌بندی بسیار عالی برای همراهی ملودی اصلی ایجاد می‌کنیم، به این صورت که گویا چند نوازنده در حال نواختن هستند و در سالن اجرا، هر کدام لایه‌های مختلف را اجرا می‌کنند. در مجموع هدف ما این است که در نرم‌افزار FL Studio این کارها را انجام دهیم.  
دوره آموزش اف ال استودیو – تنظیم قطعات مختلف با گیتار در FL Studio دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی ویسی‌زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اف ال استودیو – تنظیم قطعات مختلف با گیتار در FL Studio را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی