اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش معماری بلاک در فلاتر – BLoC در Flutter
مسیر آموزشی

آموزش معماری بلاک در فلاتر – BLoC در Flutter

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حبیب حیدری0
  • زمان:2 ساعت و 32 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

معماری BLoC، یک الگوی معماری برنامه‌نویسی برای برنامه‌های کاربردی موبایل و وب است. این معماری از معماری MVVM ،MVP و Clean Architecture الهام گرفته است. در این آموزش، به بررسی یکی از موضوعات بسیار مهم و اساسی در توسعه برنامه‌های فلاتر، یعنی معماری Bloc و مدیریت state‌ها در این فریم‌ورک، می‌پردازیم. این فرادرس کمک خواهد کرد تا به طور کامل با معماری Bloc و نحوه‌ مدیریت State در برنامه‌های فلاتر آشنا شویم. این آموزش، دانش اساسی برای توسعه برنامه‌های پویا و کارآمد در فلاتر را در اختیار ما قرار می‌دهد که در نهایت خواهیم توانست برنامه‌های خود را با بهره‌وری و کارایی بیشتری طراحی و پیاده‌سازی کنیم. در ادامه، یک پروژه عملی را نیز پیاده‌سازی می‌کنیم. با پیاده‌سازی یک پروژه Random User، قادر خواهیl بود تا اصول یادگیری خود را در یک پروژi واقعی به کار بگیریم و تجربه‌ی عملی برنامه‌نویسی با معماری Bloc را کسب کنیم. بنابراین، این فرادرس با ارائه مفاهیم و تمرین‌های عملی، به بهترین شکل ممکن، معماری Bloc و مدیریت State در فلاتر را یاد می‌گیریم و در توسعه برنامه‌های موبایل، به مهارت بالاتری دست خواهیم یافت.
دوره آموزش معماری بلاک در فلاتر – BLoC در Flutter دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حبیب حیدری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش معماری بلاک در فلاتر – BLoC در Flutter را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی