اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کاربرد طیف سنجی در شیمی آلی – مرور و حل مساله
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد طیف سنجی در شیمی آلی – مرور و حل مساله

990,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 990,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

طیف‌سنجی، مطالعه برهم‌کنش کوانتیده انرژی (معمولا انرژی الکترومغناطیسی) با ماده است. در شیمی آلی معمولا با طیف‌سنجی مولکولی، یعنی طیف‌سنجی اتم‌هایی که در مولکول به یکدیگر متصل شده‌اند، سرو‌کار داریم. طیف‌سنجی در شیمی آلی یکی از واحدهای درسی مهم و اساسی در مقطع کارشناسی شیمی است. با توجه به اینکه مباحث این درس کاملا کاربردی هستند، کسانی که در حوزه‌های مختلف شیمی، داروسازی و زیست‌شناسی فعالیت می‌کنند یا قصد فعالیت در این زمینه‌ها را دارند، باید به مباحث این درس تسلط داشته باشند. در این آموزش یاد می‌گیریم که چگونه از مباحث بنیادی که در کتب مرجع در زمینه طیف‌سنجی ترکیبات آلی مطرح شده است استفاده کنیم تا بتوانیم از آن‌ها در حل مسائل و چالش های گوناگون طیفی استفاده کنیم.
دوره آموزش کاربرد طیف سنجی در شیمی آلی – مرور و حل مساله دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد صادق عسگری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 990,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد طیف سنجی در شیمی آلی – مرور و حل مساله را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی