اطلاعات دوره
دوره آموزش مقدماتی Active VHDL
مسیر آموزشی

دوره آموزش مقدماتی Active VHDL

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

VHDL شکل کوتاهی از زبان توصیف سخت‌افزار VHSlC است. VHSIC مخفف عبارت Very High Speed Integrated Circuits به معنی مدارهای مجتمع با سرعت بسیار بالا است. هدف از آموزش VHDL آشنایی دانشجو با جنبه‌های مختلف این فن‌آوری و توانایی کار با آن برای پیش برد پروژه‌های مختلف و پیاده‌سازی سیستم‌های الکترونیکی است. دوره آموزش VHDL دوره‌های آموزش برنامه‌نویسی متعددی برای VHDL در سطح اینترنت به‌صورت رایگان و پولی وجود دارند که دوره آموزش VHDL مکتب خونه یکی از بهترین دوره‌های آموزشی پروژه محور VHDL است. در این دورە به‌صورت حرفه‌ای به آموزش VHDL و بخش‌های مختلف آن پرداخته می‌شود و مدرس با زبانی شیوا و رسا درصدد انتقال مفاهیم به دانشجویان است. این دوره آموزشی در 9 جلسه تدوین و ارائه‌شده است و به کاربران و دانشجویان دید شفاف و روشنی برای ورود به دنیای VHDL را فراهم می‌کند. سرفصل‌های دوره آموزش VHDL جلسه اول – نصب نرم‌افزار و معرفی VHDL جلسه دوم - معرفی محیط نرم‌افزار جلسه سوم - گیت and جلسه چهارم - half adder &full adder جلسه پنجم - آشنایی با signal جلسه ششم - آشنایی با آرایی-component جلسه هفتم - آشنایی با with-when else جلسه هشتم - روش رفتاری -decoder جلسه نهم - آشنایی با case، if then else جلسه دهم - D-flip flop اگر دوست دارید VHDL را به‌صورت حرفه‌ای یاد بگیرید هم‌اکنون با استفاده از دوره آموزش VHDL راه را برای ورود به دنیای پر رمز و راز VHDL هموار کنید. بیشتر بدانید
دوره دوره آموزش مقدماتی Active VHDL دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط میلاد عباس زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش مقدماتی Active VHDL را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زهرا

باسلام و خسته نباشید ممنون از دوره خیلی خوبتون تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی