اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با انواع تغییرات شیمیایی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با انواع تغییرات شیمیایی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تغییرات شیمیایی، همچنین با نام واکنش‌های شیمیایی شناخته می‌شوند، فرآیندهای اساسی در شیمی هستند که یک یا چند ماده تحت یک تبدیل قرار می‌گیرند و نتیجه‌ی آن تشکیل مواد جدید با ترکیبات شیمیایی و خواص متفاوت است. این تغییرات شامل شکستن و تشکیل پیوندهای شیمیایی بین اتم‌ها می‌شوند که منجر به بازترتیبی اتم‌ها و ایجاد مولکول‌های جدید می‌شود. این تغییرات اغلب غیرقابل برگشت هستند، به این معنا که بازگشت مواد تبدیل‌شده به حالت اولیه‌شان چالش‌برانگیز یا غیرممکن است. تغییرات شیمیایی معمولا منجر به ایجاد مواد جدید با ترکیبات شیمیایی متفاوت، تبادل انرژی به صورت جذب یا گسیل گرما، نور و الکتریسیته، تغییرات در ویژگی‌های فیزیکی مانند رنگ، بو، دما و چگالی، و بازترتیبی مولکولی می‌شود. این تغییرات شیمیایی در مثال‌هایی مانند احتراق، واکنش‌های اکسایش-کاهش، تجزیه و سنتز مشاهده می‌شود. عواملی از قبیل دما، غلظت، کاتالیزورها و فشار نیز بر سرعت واکنش‌های شیمیایی تأثیرگذار هستند، بطوری‌که افزایش دما معمولا سرعت واکنش‌ها را افزایش می‌دهد.
دوره آموزش آشنایی با انواع تغییرات شیمیایی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با انواع تغییرات شیمیایی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی