اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فیزیک – پایه یازدهم
مسیر آموزشی

آموزش فیزیک – پایه یازدهم

379,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 379,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:کورش امامی5
  • زمان:10 ساعت و 48 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس ضمن معرفی مفاهیم اولیه الکتریسیته ساکن، هدف این است که با ارائه مطالب به شکل ساده به دانش پژوهان کمک شود تا با داشتن دید کلی نسبت به این درس بتوانند روش حل مثال های عددی و مفهومی که در امتحانات پایان ترم و تست های آزمون ورود به دانشگاه در نظر گرفته می شوند را فراگرفته و از آن ها در جهت حل نمونه سوال های دیگر استفاده نمایند، همچنین به دانش آموزان عزیز توصیه می گردد تا حتی الامکان بر روی این مبحث تمرکز و توجه بیشتری داشته باشند به این دلیل که به علت گستردگی مطالب این مبحث، طراحان کنکور می توانند سوالات بسیار متنوعی طرح نمایند.
دوره آموزش فیزیک – پایه یازدهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط کورش امامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 379,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیک – پایه یازدهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی