اطلاعات دوره
ریاضی فیزیک ١
مسیر آموزشی

ریاضی فیزیک ١

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی رضاخانی4.5
  • زمان:42 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شاخه ای از علم که به کاربرد ریاضیات در فیزیک میپردازد . این درس مبانی ورود به موضوعات پیچیده فیزیک را هموار میکند و به دانشجو قدرت درک و تحلیل بالایی در پدیده های فیزیکی میدهد. در این درس ابتدا به تعریف مفاهیم پایه از فضای برداری و عملگرها به خصوص عملگرهای خطی می پردازیم و سپس وارد نظریه اختلال که کاربرد مهمی در فیزیک و به طور ویژه در در مکانیک کوانتومی دارد می شویم و در بخش انتهایی درس به آنالیز برداری می پردازیم. پیامی از طرف استاد درس: *Caveat*: These lectures and the special choice of the subjects covered here as the syllabus should in no ways be considered as a substitute for a good textbook or the standard syllabus of your school. It is strongly advised that you consult standard textbooks closely, and do not rely on these lectures alone. These lectures have not yet been double-checked by the lecturer, thus they may still contain scientific errors. If, anyhow,you would like to use these lectures, beware of this point and use them at your own risk.Hopefully, annotated versions of the lecture files with corrections and explanatory comments will be available in near future.
دوره ریاضی فیزیک ١ دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 42 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی رضاخانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ریاضی فیزیک ١ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

دروس عالی اما فیلم برداری صفر ...اگر امسال مجدد کلاس ها حضوری برگزار شد خواهشا مجدد این ها رو فیلم برداری کنید .. عملا خیلی از ویدئو ها با رکورد صدا هیچ فرقی نداره چون هیچ چیزی از تابلو پیدا نیست

کاربر مکتب‌خونه

عالیه

مهسا برهمن

خیلی عالی بود واقعا سپاسگزارم

فاطمه

فوق العاده مفهوم و روان درس میدند . حیف که از حضورشون محرومیم این دوره به شدت موثره برای یادگیری مفاهیمی که هیچ جا پیدا نمیشه ولی اساسی و درونیه با تشکر از این استاد عزیز

الهه

عاالی‌ترین و کامل‌ترین دوره برای ریاضی فیزیک ۱ هست و یه تدریس فوق‌العاده از دکتر رضاخانی، ممنون از تیم مکتب خونه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی