اطلاعات دوره
برنامه نویسی پیشرفته (جاوا)
مسیر آموزشی

برنامه نویسی پیشرفته (جاوا)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این درس تکنیکهایی اساسی مانند اصول شئ گرایی و کاربردهای آنها در حوزه های مختلف، توابع بازگشتی، تخصیص حافظه پویا و... برای نوشتن برنامه های کاربری پیچیده ارائه شده است. بر اساس این تکنیکها می توان برنامه هایی نوشت که در هر اندازه ، قابل فهم ، قابل توسعه و قابل استفاده مجدد باشند. جاوا پیشرفته به شما یاری می‌رساند که فضایی را که برای توسعه‌ی وب‌سایت و اپلیکیشن در نظر گرفته‌اید برای مشتری و سرور شما بیشتر قابل درک باشد. با یادگیری جاوای پیشرفته، می‌توانید با دسترسی به سرویس‌ها و آی‌پی‌های گوناگون به راحتی اپلیکیشن خود را توسعه دهید و همچنین در توسعه وب‌سایت می‌تواند کمک شایانی را به شما نماید. جاوای پیشرفته این توانایی را دارد که بر روی سرورهای وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها فعالیت نماید. از جمله این موارد می‌توان وب سایت‌های زیر را در نظر بگیریم: Glassfish Tomcat امکاناتی که جاوای پیشرفته در اختیار شما قرار می‌دهد، ممکن است در جاوا وجود نداشته باشد. در جاوای پیشرفته سعی شده است که از قالب‌های بسیار گوناگونی استفاده گردد و اپلیکیشن ها با استفاده از این قالب‌های می‌توانند در حوزه‌های مالی دارای تراکنش امن‌تری شوند. اپلیکیشن‌هایی که در دسته‌های: الکترونیک، بانکداری و بهداشتی و حقوقی قرار می‌گیرند، توانایی استفاده از این بستر را دارند. چند گونه از این قالب‌ها که می‌توانید در جاوای پیشرفته از آنها استفاده نمایید به شرح زیر می‌باشند: Jsf Struts Spring جاوای پیشرفته براساس database یک AP استاندارد جاوا پایه گذاری شده است که کار اصلی آن اتصال یک database میان زبان برنامه‌نویسی جاوا و انواع مختلف دیتابیس‌ها (database) است. جاوای پیشرفته  یک رابط برنامه کاربردی دارد که به شما این اجازه را می‌دهد که جملات مختلفی مانند درخواست دسترسی یا انجام کاری را به وسیله زبان (SQL) را رمز گشایی کنید بعد از رمزگشایی درخواست، برنامه به قسمتی که دیتابیس‌ها را مدیریت می‌کند منتقل می‌شود. در اصل مراحل جاوای پیشرفته بر این اساس است: بازکردن اتصال یک دیتابیس تشکیل یک دیتابیس SQL اجرا کردن دیتابیس SQL در آخر رسیدن به خروجی دلخواه ما برای اینکه راحت‌تر بتوانیم به داده‌های جدولی که درهر پایگاه داده رابطه‌ای ذخیره شده است دسترسی داشته باشیم، می‌توانیم از API‌ها استفاده کنیم. نکته مهمی که در این قسمت وجود دارد این است که ما با کمک API JDBC می‌توانیم هر تعداد از داده‌ها را بروزرسانی و ذخیره کنیم این عمل شبیه به پایگاه داده اتصال (ODBC) است که توسط مایکروسافت طراحی و برنامه نویسی شده است. زبان برنامه نویسی پایه این درس Java می باشد و کلیه سورس کدها در آدرس https://github.com/AsenaTechAcademy موجود است.
دوره برنامه نویسی پیشرفته (جاوا) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 46 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط غلامعلی نژاد حاجعلی ایرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره برنامه نویسی پیشرفته (جاوا) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

لیلا

5 همیشه عالی استاد عزیز

کاربر مکتب‌خونه

من از رشته مهندسی به کامپیوتر تغییر رشته دادم و در دانشگاه فلوريدا امریکا مشغول تحصیل هستم .اطلاعات مفیدی از این طريق به دست آوردم که راهنمای خوبی برای ادامه مسیری که در آن قرار دارم میشود. از شما عزيزان که این منبع مفيد به زمان فارس در اختیار ما دانشجویان قرار دادید سپاسگزارم. برقرار و سربلند باشید!

کاربر مکتب‌خونه

سلام . من تازه با مکتب خونه اشنا شدم و اصلا باورم نمیشه یه سایتی بیاد به راحتی و اسانی این علوم رو به صورت رایگان در اختیار عموم بذاره .واقعا از مسئولین مکتب خونه و اساتیدی که زحمت کشیدن در نشر علم و دانش تشکر میکنم .دعای خیر ما بدرقه راه شماست.شما بهترین هستین

کاربر مکتب‌خونه

از بهترین دوره های برنامه نویسی ک شما با مبالغ گزاف هم قادر نخواهید بود دوره مشابهی با این کیفیت پیدا کنید حداقل من نتونستم / نه تنها جاوا بلکه هر زبان شی گرای دیگر رو هم میتونید بعد از دیدن این اموزش براحتی یادبگیرید

کاربر مکتب‌خونه

من افتخار شاگردی ایشان را در دانشگاه تبریز، دانشکده فنی مهندسی بناب را داشتم که اون موقع از دانشگاه تبریز جدا نشده بود. ایشان خیلی خوب مطالب را بیان می کنند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی