اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبحث ۱۷ (مبحث هفدهم) مقررات ملی ساختمان – لوله کشی گاز طبیعی – بخش دوم
مسیر آموزشی

آموزش مبحث ۱۷ (مبحث هفدهم) مقررات ملی ساختمان – لوله کشی گاز طبیعی – بخش دوم

899,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 899,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مبحث هفدهم با عنوان لوله‌کشی گاز طبیعی یکی از مهم‌ترین مباحث مقررات ملی ساختمان است؛ زیرا امروزه لوله‌کشی گاز در اکثر نقاط کشور وجود دارد ولی عدم آگاهی یا رعایت مقررات مربوطه می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری به‌ بار آورد. این مبحث دو بخش دارد که هر دو حائز اهمیت هستند. بخش اول مختص مشترکان با مصرف گاز کم‌فشار است که پیش از این مطالب آن در بخش یکم این فرادرس ارائه شد. مطالب بخش دوم این مبحث شامل لوله‌كشی گاز پرفشار برای مصرف‌كنندگان عمده است. به علت این که برای مصارف عمده نیاز به گاز پرفشار است؛ خطرات مربوط به سیستم لوله‌کشی نیز مضاعف می‌شوند. بنابراین اشراف کافی به موضوع، برخورد اصولی در شرایط مختلف و کنترل‌های اهمیت ویژه‌ای می‌یابند که در این فرادرس، نکات کلیدی آن آموزش داده می‌شود.
دوره آموزش مبحث ۱۷ (مبحث هفدهم) مقررات ملی ساختمان – لوله کشی گاز طبیعی – بخش دوم دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مسعود سلطان ‎رضائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 899,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبحث ۱۷ (مبحث هفدهم) مقررات ملی ساختمان – لوله کشی گاز طبیعی – بخش دوم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی