اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سازه های فولادی ۱ – مرور و حل مساله
مسیر آموزشی

آموزش سازه های فولادی ۱ – مرور و حل مساله

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس سازه‌های فولادی، یکی از مهم‌ترین دروس طراحی در رشته مهندسی عمران است. در این درس، با اثرات ایجاد شده در المان‌های فولادی تحت بارگذاری آشنا شده و برای مقابله با این اثرات، المان‌ها طراحی می‌شوند. طراحی سازه‌های فولادی دارای جزئیات بسیار زیادی بوده و دو روش طراحی ASD و LRFD برای طراحی آن استفاده می‌شود. مناسب‌ترین روش برای یادگیری عمیق این درس، حل مثال‌های متنوع برای المان‌های تحت تلاش‌های داخلی مختلف مانند کشش، فشار، خمش و برش است. بنابراین، در این فرادرس با هدف یادگیری عمیق و کاربردی مسائل طراحی سازه‌های فولادی، حل مثال‌های متنوع با دو روش ASD و LRFD ارائه شده است تا دانشجویان و مهندسین برای آزمون‌ها و پروژه‌های خود از آن استفاده کنند.
دوره آموزش سازه های فولادی ۱ – مرور و حل مساله دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا حسین‌خانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سازه های فولادی ۱ – مرور و حل مساله را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی