اطلاعات دوره
مکانیک کوانتیک ۲
مسیر آموزشی

مکانیک کوانتیک ۲

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در مکانیک کوانتیک ۲، ابتدا تعمیمی از مسایل کوانتوم ۱ را بررسی می کنیم و مسایل یک بعدی آنجا را در ۳ بعد حل خواهیم کرد. سپس به بررسی اسپین و اندازه حرکت های زاویه ای الکترون می پردازیم. در ادامه، روش های تقریبی برای حالت های پایا را معرفی می کنیم و به بررسی تئوری اختلال های وابسته به زمان می پردازیم. و در نهایت در صورت فرصت داشتن تئوری پراکندگی و تابع دلتا را معرفی و بررسی می کنیم.
دوره مکانیک کوانتیک ۲ دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 36 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط وحید کریمی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مکانیک کوانتیک ۲ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

بهترین تدریس کوانتوم که تا حالا مشاهده کردم. ممنون از استاد عزیز جناب دکتر کریمی پور.

کاربر مکتب‌خونه

عااااالی

کاربر مکتب‌خونه

در یک کلام فقط میشه گفت دمتون گرم خیلی کار بزرگی میکنید شما، اینکه امکان یادگیری دروس تخصصی رو با بالاترین استانداردها برای همه علاقهمندان فراهم میکنید واقعا خیییلی کار ارزشمند وبزرگیه دمتون گرم

کاربر مکتب‌خونه

استاد کریم پور بسیار زیبا و دقیق درس میدن و من به شخصه هر چیزی از کوانتوم یادگرفتم با تماشای ویدئوی تدریس ایشان بوده و با این که هرگز افتخار دیدارشان را نداشتم حق استادی به گردن بنده دارن و از اینجا دستانشون را میبوسم

کاربر مکتب‌خونه

تشکر از استاد عزیز .مثل همیشه عالی . همچنین تشکر فراوان از تیم مکتبخونه ایکاش دروس دیگری مانند نظریه میدان های کوانتومی ، مکانیک آماری و ذرات بنیادی هم با تدریس ایشان در سایت قرار داده بشه .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی