اطلاعات دوره
آموزش HSpice
مسیر آموزشی

آموزش HSpice

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی به آموزش نرم افزار HSpice پرداخته می شود. از این نرم افزار برای شبیه سازی مدارهای الکتریکی استفاده می شود. مرجع آموزشی این دوره کتاب مبانی الکترونیک دکتر رضوی است.
دوره آموزش HSpice دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدرضا موسوی کلان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش HSpice را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

متاسفانه بعضی ازجلسات حذف شده اند.(مثلادوازدهم وسیزدهم پیشرفته)وهمچنین چندجلسه ی مقدماتی.امابطورکلی زحمتی که می کشیدازاین مسائل مستقل است وبسیاردرخورتقدیر.شماباتلاش زیادکلاس های سطح بالای دانشگاه های مطرح کشوررابرای علاقمندان وفارغ التحصیلان سالهای دوربه داخل منازل آنهابرده اید.باوجودانتقادی که کردم به همه ی کارهای ارزشمندتان 5ستاره تقدیم می کنم.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی