اطلاعات دوره
برنامه ریزی استراتژیک در عمل
مسیر آموزشی

برنامه ریزی استراتژیک در عمل

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فیلم هایی که مشاهده می کنید، جلسات پایانی درس برنامه ریزی و مدیریت استراتژيک در عمل است که توسط دکتر مجتبی لشکربلوکی، در دانشگاه صنعتی شریف تدریس شده اند. در این جلسات، ایشان مبانی مدل موعود (مدل واکنش سریع، عمل گرا و دورنگر) را تشریح می کنند. مبنای منطقی مدل موعود آن است که استراتژی از ۴ منبع مختلف به دست می آید: ایده های راهبردی ناشی از ذهن مدیران ارشد و مجرب، پاسخگویی به موضوعات راهبردی پیش روی سازمان، تعمیم تجارت و الگوهای موفق برآمده از عمل و تحلیل های هدفمند در قبال سوالات راهبردی. مدل مدیریت استراتژيک باید به گونه ای باشد که بتواند فرآیند زایش استراتژی از این چهار منبع را تقویت کند و سپس آن را به اجرا از طریق یک سازوکار برنامه ریزی متصل کند. در مدل موعود، برنامه ریزی خالق استراتژی نیست بلکه بعد از استراتژی مطرح می شود. و در ضمن برای آن که این منابع چهارگانه کار کنند 5 اصل جز لاینفک مدل موعود هستند: اصل گفتگویِ آزادِ فراگیر (مبتنی بر عقلانیت تفاهمی)، اصل مشارکت و مالکیت، اصل گردش آزاد اطلاعات، اصل همزمانی تنوع و تمرکز و اصل پرسش های کلیدی.
دوره برنامه ریزی استراتژیک در عمل دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط مجتبی لشکربلوکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره برنامه ریزی استراتژیک در عمل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نیلوفر

اقای لشکربلوکی چه نعمت خوبی برای دانشجویان حضوری بودن برخورد محترمانه و صبورانه اشون هم قابل تحسینه اموزش هم بسیار سلیس و روان بود

سحر

عالی بود ممنونم

کاربر مکتب‌خونه

بسیار عالی و مفید بود.

کاربر مکتب‌خونه

یه دوره ی عالی بود ولی خیلی حیف بود که از نیمه های کلاس فیلمبرداری شده و ما بخشی از جلسات رو از دست دادیم..

کاربر مکتب‌خونه

نگاه کاملا جدید به بحث برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی