اطلاعات دوره
دینامیک ماشین
مسیر آموزشی

دینامیک ماشین

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:9 نظر3.4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:حسن ظهور3.4
  • زمان:25 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این درس یکی از کاربردی ترین و مفهومی ترین دروس مهندسی مکانیک است. سرفصل های درس عبارت است از: -اهرم بنديها و تحليل آن -بادامكها -چرخهاي طيار -چرخ دنده ها -توازن سيستمهاي دوار -توازن سيستمهاي رفت و برگشتي -اثرات ژيرسكوپي -نيروها و گشتاورها مراجع این درس: 1- Design of Machinary, R.L. Norton, Mc Graw Hill, 1992. 2- Theory of Machines and Mechanisms, J.E. Shigley, J.J. Uicker, Mc Graw Hill, 1995. 3-Computer-Aided Analysis of Mechanical Systems, P.E. Nikravesh, Prentice Hall, 1988.
دوره دینامیک ماشین دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 25 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط حسن ظهور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دینامیک ماشین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

تدریس ک حرف نداره ولی اون دوستی ک دوربین گرفته دستش چرا وقتی استاد یه جا رو توضیح میده تو جای دیگ نشون میدی

کاربر مکتب‌خونه

برای دوره پنج ستاره میدم چون استاد عالی هستن اما به فیلمبردار مکتب خونه یک ستاره میدم اونم چون این وطیفه رو به عهده گرفته اما واقعا از مکتب خونه انتظار نمیره که فیلمبردار های بی استعداد رو جذب کنه انقدر ایشون بی هدف و بد فیلمبرداری کردن که همه تمرکز ادم بهم میخوره کور که نیستیم دوربین رو در حالتی که تمام تخته رو بگیره کافیه برای چی انقدر باید زوم الکی انجام بشه مگه عروسی میخوان فیلم بگیرن واقعا تاسف تاسف تاسف برای این فیلمبردار که درس به این خوبی رو خراب کردن خواهش میکنم مکتب خونه رسیدگی کنه اگر امکانش هست با فیلمبردار خوب دوره جدیدی از دینامیک ماشین استاد ظهور رو ضبط و ثبت کنند ممنونم.

متین

تدریس عالی فیلمبردار افتضاح چرا اینکارو کرده رو نمیفهمم

کاربر مکتب‌خونه

تدریس عالی.ولی متاسفانه فیلم برداری به قدری افتضاحه که موقع تدریس تخته رو نمیبینیم و دوربین تو در و دیواره همش. کاش دوربینو بدین دست یه نفری که حواسش به کار باشه...

کاربر مکتب‌خونه

بسیار دوره ی عالی هستش و استاد به بهترین شکل مباحث رو تدریس میکنن . فقط با زوم های بی مورد و زیاد شدن نور یه بخشی از تصویر کاملا از دست میره

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی