اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رياضيات دوازدهم - توابع - پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش رياضيات دوازدهم - توابع - پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

تابع به عنوان مفهومى در رياضيات در سال 1694 معرفى شد. در آن زمان هدف از مطرح شدن مفهوم تابع، در واقع توصيف شيب يک نمودار در يک نقطه خاص يا همان مشتق بود. بعدها لئونارد اويلر مفهوم تابع را گسترش داد و از آن براى توصيف يک گزاره يا فرمول شامل متغيرهاى گوناگون استفاده کرد. امروزه تابع از مفاهيم اصلى و پايه اى در رياضيات محسوب مى شود و براى يادگيرى مباحثى نظير حد، پيوستگى، مشتق و کاربرد مشتق بايد به طور کامل بر مفهوم تابع مسلط بود. هم چنين در دروس ديگر مانند فيزيک در بعضى مباحث نظير حرکت شناسى، نياز به تسلط کافى روى مبحث تابع وجود دارد. در اين فرادرس، مطالبى که دانش آموزان در سال هاى گذشته آموخته اند، با توجه به نياز، مرور خواهد شد و مباحث جديد به سبک کاملا نوين و با مثال هاى متنوع ارائه می شود.
دوره آموزش رياضيات دوازدهم - توابع - پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رياضيات دوازدهم - توابع - پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی