اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سازه های فولادی 2 – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش سازه های فولادی 2 – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

سازه‌های فولادی انعطاف‌پذیر و مقاوم هستند و می‌توانند بارهای شدیدی مانند زلزله را تحمل کنند. توضیحات گفته شده بخشی از مزایای این ماده ارزشمند جهت ساخت سازه‌ها است که موجب شده تمایل به یادگیری نحوه محاسبات سازه‌ای در این زمینه بیشتر از سایر مواد سازه‌ای باشد. طراحی سازه بررسی روشی پایداری، استحکام و صلبیت سازه است. هدف اصلی در تحلیل و طراحی سازه، تولید سازه‌ای است که قادر به مقاومت در برابر تمام بارهای وارده بدون شکست در طول عمر مورد نظر خود باشد. هدف اولیه سازه انتقال یا تحمل بارها است. اگر سازه به طور نامناسب طراحی یا ساخته شده باشد، یا اگر بارهای اعمال شده واقعی بیش از مشخصات طراحی باشد، دستگاه احتمالا عملکرد مورد نظر خود را انجام نخواهد داد و عواقب جدی احتمالی خواهد داشت. یک سازه به خوبی مهندسی شده احتمال خرابی‌های پرهزینه را تا حد زیادی به حداقل می‌رساند. آموزش حاضر، بر اساس طراحی به روش LRFD تنظیم است، که تا حدودی منطبق بر سرفصل‌های درس فولاد 2 مصوبه وزارت علوم است، مباحث این آموزش در هشت فصل گردآوری شده است.
دوره آموزش سازه های فولادی 2 – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سازه های فولادی 2 – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی