اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کار با نوت پد Notepad در ویندوز – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش کار با نوت پد Notepad در ویندوز – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

یکی از مزایای اصلی نوت‌پد، سادگی و سرعت آن است. این برنامه به سرعت باز می‌شود و بدون آنکه نیاز به بارگذاری موارد پیچیده باشد، به کاربر این امکان را می‌دهد که به سرعت متن خود را ویرایش کنند. لذا آشنایی با منوهای محدود نوت‌پد، به کاربران برای انجام عملیات متنی ساده و سریع و پیش بردن امور روتین در زمان کم کمک زیادی می‌کند. در این آموزش، مهارت ویرایش متن ساده، ذخیره و باز کردن فایل‌های متنی و نحوه کار با ویرایشگرهای متن ساده را یاد می‌گیریم.
دوره آموزش کار با نوت پد Notepad در ویندوز – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط ایمان خان زیندانلو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با نوت پد Notepad در ویندوز – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی