اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
​آموزش​ ​و​رد در آفیس 365 – Microsoft ​Word 365 – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

​آموزش​ ​و​رد در آفیس 365 – Microsoft ​Word 365 – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

Microsoft Word 365 نرم‌افزار در زمینه پردازش متن است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است و در واقع نسخه ارتقایافته مایکروسافت ورد با امکانات بسیار ویژه و خاصی است که طراحی متن‌ها را راحت‌تر و جذاب‌تر می‌کند. نام "365" نشان‌دهنده این است که این نسخه از Microsoft Word به عنوان Service ارائه شده و برای دسترسی به آن باید اشتراک ماهانه یا سالانه تهیه کرد.  Microsoft Word 365 یک ابزار پردازش متن کامل است و به کاربران امکان ویرایش، فرمت‌بندی و نوشتار اسناد متنی را با ابزارها و ویژگی‌های قدرتمند میدهد و امکانات بسیاری برای اشتراک‌گذاری و همکاری در سند‌ها را فراهم می‌کند. از طریق OneDrive، می‌توانید به آسانی اسناد خود را ذخیره کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. امکان هم‌زمانی ویرایش توسط چند کاربر و ارتباط مستقیم با اعضای تیم نیز امکانی است که این نرم‌افزار ارائه داده است. در این آموزش یاد می‌گیریم که چگونه با استفاده از قابلیت‌های جذاب مایکروسافت ورد ۳۶۵، فایل‌های متنی زیبا و جذاب تهیه کنیم و به بهترین شکل آن‌ها را ارائه دهیم. همچنین یاد می‌گیریم چگونه با استفاده از هوش مصنوعی، پرامپت‌نویسی و دیگر افزونه‌های موجود، طراحی راحت، سریع و در عین حال جذاب داشته باشیم.
دوره ​آموزش​ ​و​رد در آفیس 365 – Microsoft ​Word 365 – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط ایمان خان زیندانلو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ​آموزش​ ​و​رد در آفیس 365 – Microsoft ​Word 365 – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی