اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش Data Binding در برنامه نویسی اندروید
مسیر آموزشی

آموزش Data Binding در برنامه نویسی اندروید

15,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 15,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش ویدیویی حرفه ای دیتا بایندینگ در اندروید شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که Data Binding در برنامه نویسی اندروید چیست و چگونه استفاده می شود و اینکه چرا برای ساخت برنامه اندروید باید در یک فایل XML ظاهر برنامه را طراحی کنیم و بعد ویو ها را در فایل های جاوا قرار بدیم. یکی از روشهای استانداردی که شما میتوانید با کدهای بسیار کمتر و روش جذاب تر ویوهایی که در xml تعریف کرده اید را مقداردهی کنید استفاده از Data Binding می باشد. دیتا بایندینگ به ما کمک میکند تا بتوانیم متغیرهای جاوا را به صورت مستقیم در xml وارد کنیم و از طرفی دیتابایندینگ به شما این امکان را میدهد تا برای همیشه با findViewById و setOnClickListener و ... خداحافظی کنید و کدهای بسیار تمیزتر و اصولی تری را استفاده کنید. مباحثی که در دوره آموزش مقدماتی Android Data Binding فرا خواهید گرفت:• کار با رویداد کلیک همراه با پارامتر ارسالی • آپدیت کردن اطلاعات ویوها • کار با LongClick در Android Data Binding • استفاده از چندین ویو در Android Data Binding • کار با Data Binding در فرگمنت ها • نمایش عکس در Android Data Binding بوسیله کتابخانه Picasso • استفاده از Data Binding در ریسایکلر ویو• مدیریت کردن رویداد کلیک در Data Binding• مدیریت رویداد کلیک در آیتم های ریسایکلر ویو 
دوره آموزش Data Binding در برنامه نویسی اندروید دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید نوشادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 15,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Data Binding در برنامه نویسی اندروید را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

AFSHIN EBRAHIMI

راضی بودم

Farid Abdi

ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی