اطلاعات دوره
آموزش رایگان ساخت بازی Cube Rider با یونیتی - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان ساخت بازی Cube Rider با یونیتی - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش مقدماتی بازی سازی با یونیتی به ساخت یک بازی ساده و کوچک می پردازیم و نحوه ساخت بازی Cube Rider در یونیتی را بصورت پروژه محور و رایگان آموزش می دهیم. در  دوره آموزش یونیتی رایگان نحوه ساخت یک بازی کوچک را خواهید آموخت. این آموزش برای کسانی که قصد شروع بازی سازی و یادگیری مقدماتی آن در انجین بازی سازی یونیتی را دارند و دانشجویانی که به یک پروژه ساده نیاز دارند مناسب است. این آموزش به شما کمک می کند که بازی سازی در یونیتی را بصورت مقدماتی بیاموزید. در واقع این آموزش یک پیش زمینه کلی برای ساخت بازی در یونیتی است. آنچه در آموزش رایگان ساخت بازی Cube Rider با یونیتی بیان می شود: 
دوره آموزش رایگان ساخت بازی Cube Rider با یونیتی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سجاد احمدی نیت مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان ساخت بازی Cube Rider با یونیتی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی