اطلاعات دوره
آموزش ساخت لندینگ پیج (landing page) با css و جاوا اسکریپت - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش ساخت لندینگ پیج (landing page) با css و جاوا اسکریپت - پیشرفته

79,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 79,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش ساخت landing page با css و جاوا اسکریپت قصد داریم در 2 ساعت بصورت پیشرفته ساخت لندینگ پیج با استفاده از css و جاوا اسکریپت را آموزش دهیم. لندینگ پیج، یک صفحه ساده در وب سایت است که با هدف جذب کاربر ایجاد شده که باعث افزایش بازدید و فروش شما می شود. کاربر اولین بار با این صفحه روبرو خواهد شد که به آن صفحه فرود نیز می گویند. این صفحه همراه با طراحی زیبا و انیمیشن است.  در این دوره آموزشی قدم به قدم نحوه ساخت یک landing page را با استفاده از زبان برنامه نویسی css و جاوا اسکریپت آموزش خواهیم داد. شما می توانید از آن به عنوان صفحه اصلی استفاده کنید یا آن را به یک کمپین بازاریابی خاص متصل کنید. شما با مشاهده آموزش ساخت لندینگ پیج با css و جاوا اسکریپت می توانید لندینگ پیج زیبا و سفارشی برای وب سایت ها ایجاد کنید. سعی کرده ایم آموزش را از ابتدا شروع کنیم تا مورد استفاده همه قرار گیرد.
دوره آموزش ساخت لندینگ پیج (landing page) با css و جاوا اسکریپت - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سیدسینا شجاعی فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 79,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت لندینگ پیج (landing page) با css و جاوا اسکریپت - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی