اطلاعات دوره
آموزش ساخت سیستم ثبت نام و ورود در Asp.Net Core برای وب سایت - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش ساخت سیستم ثبت نام و ورود در Asp.Net Core برای وب سایت - پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره رایگان قصد داریم در بیش از 6 ساعت بصورت پیشرفته به آموزش نحوه ساخت سیستم ثبت نام و ورود در Asp.Net Core برای وب سایت بپردازیم. امروزه اساس و بنیاد هر وب سایتی به نحوه گرفتن اطلاعات از کاربران بسته است و این موضوع جز با ثبت نام کاربران و گرفتن اطلاعات مورد نیاز شدنی نیست. یک وب سایت بدون بازدید کننده و کاربر تقریبا بی معنی است. وب سایت شما چه از نوع خبری، شرکتی، فروشگاهی و … نیاز دارد تا در میان میلیون ها وب سایت موجود در دنیای وب به چشم بیاید، وگرنه به جز صرف هزینه طراحی، خرید دامنه و تهیه هاست، ثمره دیگری برایتان نخواهد داشت. پس اولین قدم و بهتر است بگوییم اولین امکانات هر وب سایت و یا اپلیکیشن و یا وب اپلیکیشن، ایجاد امکان ثبت نام برای کاربران می باشد و باید بگوییم بهترین مزایای امکانات ثبت نام، گرفتن اطلاعات و سوابق کاربرهایتان جهت استفاده از این اطلاعات برای ارسال پیام ها و اطلاع رسانی و تجزیه و تحلیل این اطلاعات برای فروش بیشتر محصولات شما است.
دوره آموزش ساخت سیستم ثبت نام و ورود در Asp.Net Core برای وب سایت - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط احمد هادیزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت سیستم ثبت نام و ورود در Asp.Net Core برای وب سایت - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

zahra

سلام آموزش عالی بود ممنون

کاربر سایت

سلام ممنون از آموزش خوبتون ولی تو رو خدا کلمه بچه ها رو این قدر تکرار نکنید از 100 تا کلمه 90 تا بچه ها ست

ابراهیم آقایی

عالی

کامران موسویان

استاد سلام ممنون بابت این آموزش کامل و پر انرژی شما.سپاس استاد از آپدیت های جدید دوره آموزش ASp.net core پیشرفته هم واقعا ممنونم الان دیگه انقد تمرین کردم پکیج Asp.net Core شمارو که دیگه فک کنم هر چیزی تو این تکنولوژی بودو یاد گرفتم بتونم پیاده سازی کنم .استاد الان یک سال دارم تمرین مکنم این پکیجوو بازم ازشما و آموزشهای خوبتون سپاسگذارم.از دوستانی هم که میخوان تو Asp Core عالی و استاد بشن بهشون توصیه میکنم درگرفتن این پکیج شک نکنند.

Rosa Sh

استاد واقعا مرسی که این دوره رو رایگان گذاشتید .هم نحوه بیان وآموزشتون خیلی عالی بود هم شوخی هایی که تو طول آموزش مکنینن .دولوپریون عزی (: واقعا من نمیدونم بعضی از استادا چقد خشک و بی حوصله درس میدن فک مکنن مدرسه هست.خخخخ بازم از شما واقعا ممنونم بابت این آموزشششششش

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی