اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی اندروید - بخش سوم (کار با دستگاه اندرویدی) - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی اندروید - بخش سوم (کار با دستگاه اندرویدی) - متوسط

26,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 26,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره که بخش سوم از آموزش برنامه نویسی اندروید است در 12 ساعت با نحوه کار با سخت افزار های مختلف دستگاه اندرویدی و مواردی از این قبیل آشنا خواهید شد. با سلام خدمت همه دوستان عزیز در خدمت شما هستیم با بخش سوم آموزش برنامه نویسی اندروید. در دو بخش قبلی به آموزش برنامه نویسی اندروید، مبانی و مفاهیم اولیه این زبان برنامه نویسی بصورت مقدماتی و سطح متوسط پرداختیم. در این بخش قصد داریم به کار با دستگاه اندرویدی بپردازیم. یکی از مواردی که هر برنامه نویس اندروید باید آن را بداند کار با دیوایس های اندرویدی است. یعنی اینکه بتواند در برنامه خود در شرایطی که لازم دارد از امکانات دستگاهی که برنامه روی آن اجرا شده است استفاده کند. امکاناتی از قبیل دوربین، حافظه، میکروفون و ... . در این بخش به کار با سخت افزار های مختلف اندروید می پردازیم و نحوه کار با آن ها را خواهیم گفت.
دوره آموزش برنامه نویسی اندروید - بخش سوم (کار با دستگاه اندرویدی) - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علیرضا شجاعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 26,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی اندروید - بخش سوم (کار با دستگاه اندرویدی) - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

na ta

عالی

هستی تیموری

با تشکر از شما استاد گرامی واقعا آموزش خوبی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی