اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شیوه استخراج مقاله علمی-پژوهشی از پایان نامه – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش شیوه استخراج مقاله علمی-پژوهشی از پایان نامه – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

آخرین مرحله پژوهش‌های علمی و پایان‌نامه‌های تحصیلی، استخراج مقاله علمی-پژوهشی است. تا از این طریق یافته‌های به دست آمده در اختیار محققان و علاقمندان آن حوزه قرار بگیرد. استخراج مقاله علمی-پژوهشی از پایان‌نامه، یک روش رایج برای انتشار نتایج پژوهش و افزایش دیده‌شدن کار پژوهشی است. با تبدیل بخش‌های مختلف پایان‌نامه به مقالات مجزا، می‌توان به جامعه علمی کمک کرد و رزومه علمی خود را تقویت کرد. با یادگیری نحوه استخراج مقاله که به صورت کاملا عملی و کیس‌محور انجام می‌شود، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند حداقل یک مقاله علمی-پژوهشی از پایان‌نامه‌های خود استخراج کرده و در مجلات معتبر یا همایش‌های ملی و بین‌المللی چاپ کرده و از امتیازات خوب آن در ادامه تحصیل یا اشتغال و حتی اخذ پذیرش از دانشگاه‌های خوب داخلی و خارجی بهره‌مند شوند. در این آموزش، ضمن استخراج یک مقاله علمی-پژوهشی، به صورت کاملا عملی، با نحوه استخراج مقاله و روش‌های مختلف آن آشنا می‌شویم.
دوره آموزش شیوه استخراج مقاله علمی-پژوهشی از پایان نامه – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط حیدرعلی زارعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شیوه استخراج مقاله علمی-پژوهشی از پایان نامه – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی