اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی پرایمر و نحوه کار در آزمایشگاه – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش طراحی پرایمر و نحوه کار در آزمایشگاه – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

طراحی پرایمر، یکی از مباحث فوق‌العاده با اهمیت در پژوهش‌های بیولوژی مولکولی، ژنتیک و تشخیص بیمار‌ی‌ها است. طراحی مناسب پرایمرها به تشخیص دقیق و صحیح توالی‌های هدف کمک می‌کند. پرایمرهای بهینه و مناسب باعث افزایش کارایی واکنش PCR، بررسی بیان ژنها، کلونینگ، بیان و تولید پروتئین‌های نوترکیب می‌شود و احتمال خطاها و نتایج کاذب را کاهش می‌دهد. پرایمرهای مناسب باعث کاهش تکرار آزمایش‌ها و هزینه‌های مربوط به مواد مصرفی می‌شوند و در نتیجه دانشجویان پس از یادگیری این درس توانایی طراحی و بهینه‌سازی پرایمرهای DNA برای کاربردهای مختلف زیست‌شناسی مولکولی، تحلیل و تفسیر نتایج و تشخیص مشکلات احتمالی را خواهند داشت. در این آموزش، ابتدا با ویژگی‌ها و مبانی طراحی پرایمر آشنا خواهیم شد. سپس طراحی پرایمر را با استفاده از نرم‌افزار و ابزارهای آنلاین و روش دستی یاد می‌گیریم. با نحوه آماده‌سازی پرایمرها و کار با آن‌ها در شرایط آزمایشگاهی آشنا می‌شویم. در پایان این آموزش، انتظار می‌رود که دانشجویان و محققان قادر باشند از ابزارهای مختلف برای طراحی پرایمر مناسب برای اهداف مختلف استفاده کنند و توانایی خطایابی و بهینه‌سازی کار خود را در آزمایشگاه داشته باشند.
دوره آموزش طراحی پرایمر و نحوه کار در آزمایشگاه – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی پرایمر و نحوه کار در آزمایشگاه – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی