اطلاعات دوره
فیلم آموزش برنامه نویسی سی پلاس پلاس ( C++ ) - متوسط
مسیر آموزشی

فیلم آموزش برنامه نویسی سی پلاس پلاس ( C++ ) - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزش رایگان و ویدیویی، شما به صورت کامل زبان برنامه نویسی c++ را آموزش می بینید و برای شروع برنامه نویسی، این آموزش سی پلاس پلاس مناسب است. در اکثر دانشگاه های جهان در رشته نرم افزار اولین زبان برنامه نویسی که آموزش داده می شود. پایتون یا c++ است. سی پلاس پلاس زبان سطح میانی است و از همین جهت در پروژه های تجاری بزرگ برای بخش هایی که عملکرد بسیار خوب مورد نیاز است و با چالش مواجه شده اند را با این زبان کد می زنند. ولی به طور عمومی برای محصول های تجاری استفاده نمی شود و مناسب برای شروع برنامه نویسی است. این آموزش جوری تنظیم شده است که کسانی که تا به حال هیچ زبان برنامه نویسی را آموزش ندیده اند هم بتوانند سی پلاس پلاس را آموزش ببینند.
دوره فیلم آموزش برنامه نویسی سی پلاس پلاس ( C++ ) - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی صیفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش برنامه نویسی سی پلاس پلاس ( C++ ) - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C و C++ سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C و C++ در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسن نجار

آقای صیفی شما خیلی خوب آموزش می دهید من یک درخواست دارم ببینید یک زبانی مثل پایتون استفاده از کتابخانه ها و توابع داخلشون یک الگوی ساده ای داره ولی سی پلاس پلاس من نمی دونم چطور کتابخانه استفاده میشه میشه یک آموزش بزارید

ایکس وایل

کیفیت عالی حجم عالی فقط یه چیزی چرا ریاضی رو اینقدر سخت می کنی من که نمی دونم،چی

حیدر مرادی

خدا خیرت بده اموزش خودمانی که میگن یعنی این امزش اجرکم عندالله نمونه انسان کامل

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی