اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی حیوانات کارتونی با دست برای تصویرسازی و انیمیشن – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش طراحی حیوانات کارتونی با دست برای تصویرسازی و انیمیشن – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

نقاشی کارتونی، گونه‌ای از نقاشی است که در آن به بیان ویژگی‌های شخصیتی کاراکتر توجه خاصی می‌شود. ویژگی‌های شخصیتی کاراکتر کارتونی در روایت و داستان همراه آن، بیان می‌شود. آشنایی با طراحی حیوانات کارتونی، برای یک طراح انیمیشن و تصویرساز ضروری است. چون کمتر انیمیشن یا داستانی وجود دارد که حیوانات در آن نقشی نداشته باشند. حتی داستان‌هایی که شخصیت‌های انسانی دارند را در بسیاری از موارد به دلیل اینکه حیوانات شخصیت نمادین دارند، با شخصیت‌های حیوانی پیاده‌سازی می‌کنند. مثلا، روباه نماد حیله‌گری و خرگوش نماد زیرکی است و این ویژگی به بیان واضح تر و موثرتر داستان کمک می‌کند. حتی، به همین دلیل، در طراحی گرافیک و تبلیغات در بسیاری موارد از کاراکترهای کارتونی استفاده می‌شود. در این آموزش، ابتدا به بیان اصول اولیه طراحی و هنرهای تجسمی می‌پردازیم. سپس، ساختار و ویژگی‌های دسته‌های حیوانات از قبیل پستانداران و پرندگان را به طور جداگانه بررسی می‌کنیم. در هر بخش به صورت پروژه محور چند مثال مطرح می‌شود و در حین طراحی، نکات لازم را بیان می‌کنیم و در پایان، یک پروژه را به صورت رنگی و با نرم‌افزارهای ایلوستریتور و فتوشاپ کامل می‌کنیم.
دوره آموزش طراحی حیوانات کارتونی با دست برای تصویرسازی و انیمیشن – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی حیوانات کارتونی با دست برای تصویرسازی و انیمیشن – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی