اطلاعات دوره
فیلم آموزش کار با مودل (Moodle) برای ساخت مدرسه آنلاین - متوسط
مسیر آموزشی

فیلم آموزش کار با مودل (Moodle) برای ساخت مدرسه آنلاین - متوسط

20,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 20,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزش مودل شما این توانایی را خواهید یافت که یک آموزشگاه یا مدرسه آنلاین با تمامی امکانات مورد نیاز را با استفاده از moodle برای خود ایجاد نمایید. در این دوره آموزشی کاربران به این توانایی خواهند رسید که یک آموزشگاه آنلاین یا مدرسه آنلاین را بدون نیاز به دانستن برنامه نویسی ایجاد نمایید و مهارت یا تخصصی را که دارند در قالب یک دوره آموزشی به کاربرانشان ارائه نمایند و از این راه کسب درآمد نمایند. با توجه به اینکه اگر در اینترنت سرچ نمایید می بینید که سایت های زیادی می باشند که در این زمینه فعالیت می نمایند اما در این دوره آموزشی ما ایجاد آموزشگاه آنلاین را با استفاده از سیستم مدیریت آموزشی Moodle  به شما یاد می دهیم که دارای تمامی امکانات مورد نیاز شما برای ایجاد یک دوره آموزشی به صورت آنلاین می باشد. دلیل انتخاب این سیستم این است که دارای پلاگین ها و امکانات زیادی می باشد و دانشگاه های معتبر خارجی و داخلی نیز از این سیستم استفاده کرده اند و به صورت رایگان می باشد و دارای قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی و تقویم شمسی را دارا می باشد و دارا ابزار های آموزشی مانند ایجاد کارگاه آموزشی برای دوره سیستم تکالیف کاربران سیستم مدیریت کار بران و... را دار است.
دوره فیلم آموزش کار با مودل (Moodle) برای ساخت مدرسه آنلاین - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط آرش اکبری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 20,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش کار با مودل (Moodle) برای ساخت مدرسه آنلاین - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

farmand farzin

خیلی جامع و کامل بود

فرهاد عبادی

سیستم قوی و مرتبی هست

رضا یاوری

خوب بود

فاطمه فتحی

بدون متن

مختار سهولی

سلام محتوای خوبی داشت

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی