اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ارتباط با دیتابیس سمت سرور در اندروید​ با استفاده از Clean و Jetpack Compose در Android – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش ارتباط با دیتابیس سمت سرور در اندروید​ با استفاده از Clean و Jetpack Compose در Android – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

تسلط بر ارتباط با دیتابیس سمت سرور در توسعه اپلیکیشن‌های اندرویدی مدرن، به ویژه با بهره‌گیری از معماری Clean و ابزارک‌سازی Jetpack Compose، از جمله مهارت‌های ضروری برای ورود به بازار کار و ساخت اپلیکیشن‌های موفق است. این ادعا با توجه به رواج روزافزون اپلیکیشن‌های آنلاین و نیاز آن‌ها به داده‌های پویا و به‌روزرسانی‌شده از سرور، کاملا منطقی به نظر می‌رسد. استفاده از معماری Clean به عنوان یک استاندارد طراحی نرم‌افزار، ساختار منسجم و قابل نگهداری را تضمین کرده و Jetpack Compose نیز با ارائه یک روش توصیفی و روان برای ساخت رابط کاربری، تجربه کاربری بهتری را برای کاربران فراهم می‌کند. در نتیجه، توسعه‌دهندگانی که توانایی ترکیب این تکنولوژی‌ها را دارند، قادر خواهند بود اپلیکیشن‌های اندرویدی با کیفیت بالا و مقیاس‌پذیر را تولید کنند و در نتیجه در بازار رقابتی امروز موفق‌تر باشند.
دوره آموزش ارتباط با دیتابیس سمت سرور در اندروید​ با استفاده از Clean و Jetpack Compose در Android – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ارتباط با دیتابیس سمت سرور در اندروید​ با استفاده از Clean و Jetpack Compose در Android – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی