اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی سایت با قالب هستیا Hestia در وردپرس – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش طراحی سایت با قالب هستیا Hestia در وردپرس – پیش ثبت نام

1 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مریم محیط0
  • زمان:
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سیستم مدیریت محتوای وردپرس بستری برای راه‌اندازی انواع وب‌سایت بدون نیاز به دانش کدنویسی است. با قالب‌ها و افزونه‌های گوناگون ارائه شده برای وردپرس، به‌راحتی می‌توان وب‌سایت موردنیاز را با امکانات دلخواه راه‌اندازی کرد. از مهم‌ترین ویژگی‌های وردپرس، امکان راه‌اندازی وب‌سایت بدون نیاز به تسلط بر کدنویسی و همچنین امکان افزودن قابلیت‌های گوناگون به وب‌سایت از طریق استفاده از قالب‌ها و افزونه‌های مختلف وردپرس است. در نتیجه در دنیایی که داشتن وب‌سایت یکی از ضروریات هر کسب‌وکاری است، یادگیری کار با وردپرس می‌تواند بسیار مفید و پرکاربرد واقع شود. در این فرادرس با یکی از قالب‌های رایگان و کاربردی وردپرس به نام «هستیا» شروع به راه‌اندازی کامل یک وب‌سایت می‌کنیم. افزونه‌های موردنیاز را نصب خواهیم کرد تا درنهایت سایت را به‌طور کامل به دلخواه خودمان شخصی‌سازی کنیم. یاد خواهیم گرفت که چطور از امکانات قالب هستیا استفاده کرده و بخش‌های مختلف سایت از جمله صفحات، هدر و فوتر را کاملا سفارشی‌سازی کنیم.
دوره آموزش طراحی سایت با قالب هستیا Hestia در وردپرس – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مریم محیط مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی سایت با قالب هستیا Hestia در وردپرس – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی